Måndag morgon

Kan ärligt säga att jag inte är super taggad för en ny arbetsvecka.. Jag borde vara det men inte! Det är något som ligger och tar emot. Jag får kämpa mig igenom dagen, vet ju inte hur mycket jobb det blir denna veckan alls så det kanske inte kommer bli så jobbigt ändå!

Sammanfattning av långhelgen:
Torsdag: Kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde på dagen mer än lite smått slappa grejer, kvällen spenderade vi hos Hampes syster med familj, pizza och sällskapsspel.

Fredag: Jag var ledig, tog en lugn morgon och sedan var jag med Stina och fixade pyssel och armband till bröllopet. På kvällen var jag hos Tinna och snackade bra skit och när jag körde hem blev jag äggad.

Lördag: Vi hade en lugn morgon, sedan åkte vi och tvättade bort ägget och sen var vi på kalas hos min morbror. Efter kalaset åkte jag till Malmö med Emma och Lisa och några till och hade en bra kväll.

Söndag: Hampe kom till Malmö och vi fixade bröllopspresent. Åkte sen till Tormestorp och tvättade hela bilen, låg och solade, sköt luftgevär, tvättade och betsade en gammal låda från vinden. Sedan grillade vi innan jag skulle iväg på ledarmöte. Nu har jag två grupper istället för en. Efter mötet åkte jag med klänningen till mormor och sedan åt vi glass med varma hallon och kollade på hockeyn.

BRA helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0