Generalrepetition

Idag har vi vår generalrepetition! Ser fram emot att få köra det exakt som det ska va! Allt ligger packat där hemma i stora väskor, jag tror inte jag har glömt något! Känns riktigt skönt, jag satt och sydde igår och min värsta ovän var symaskinen som sydde och sydde men tråden ville inte fästa. Till slut hittade jag en sy nål och sydde för hand. Det blev klart och jag behöver inte oroa mig för det mer! Idag ska jag först färdigställa (om vi hinner) ett objekt i Lund. Jag tycker det har varit så jobbigt nu när jag har fått mer ansvar i precis samma veva som mitt huvud är fullproppat med info om en massa som har med dansen att göra. Får väl antingen förklara varför jag har varit så värdelös på att komma ihåg saker denna veckan eller så får jag bara gasa på nästa vecka och visa mitt riktiga jag, som faktiskt är organiserad och kommer ihåg det mesta. Jag verkligen verkligen vill lova er mer bilder! Så om bloggappen är vän med mig i helgen så ska jag försöka lägga in lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0