måndag igen

Det är måndag och jag ska försöka vara lite produktiv idag!
Det har inte gått så bra hittills, jag sov ganska länge (kunde inte somna igår så det hade sina skäl) jag har inte åstadkommit så mycket annat än att klä av dörrkransen från mossan och nu hänger vårkransen där.. Jag åt frukost, gröt, men den var inte god så jag åt inget. Orkade inte ta fram mackorna. Nu ska jag åka till Tormestorp och säga hejdå till broren som inte kommer hem på tre veckor, och när han väl kommer hem ska han fylla 20 den lille. Får åka hem och se till så att han får med sig alla grejerna. Mamma var orolig! Sen ska jag göra viktiga saker som jag inte kan berätta om än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0