Ja må du leva!

Idag är det ett år sedan jag startade denna bloggen. Först och främst för att jag var nyfiken på det med bloggande, alla andra bloggade så varför skulle inte jag också kunna göra det? Och sedan tänkte jag i annat syfte att de klasskompisar som ville kunde följa mig på min praktik som började och höll på i 10 veckor. Lite gött var det att slippa föra en loggbok för hand.
Okej, såhär ett år efter, vad har hänt? Vi har renoverat klart vår lägenhet. Vi har flyttat in så klart.. Jag har slutat skolan och letar numer efter jobb. ( är det någon som sitter inne med ett så vill jag mer än gärna veta det ) Så mycket annat stort har inte hänt med mig under året. Inte vad jag kan komma på. Det är säkert något superviktigt jag glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0