..

Varnar redan nu för osammanhängande inlägg.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, men jag vill skriva något!
Först och främst: alla skriver på sina bloggar att det är så mycket enklare att skriva när man mår dåligt. Det tycker inte jag. Jag vet aldrig hur mycket man vågar lämna ut, man vet ju aldrig vem som läser. Såna saker tar jag och berättar för kompisar och delar hellre med mig av positiva och roliga saker, i den mån det går. Jag tycker det är svårt att hitta på intressanta inlägg som någon skulle vilja läsa och därför blir det ofta inga inlägg alls istället. Sedan är jag ju störd. För jag vill ha många läsare men jag vill inte att vem som helst ska läsa.. Då kanske den bara gör det för att snoka i mitt liv och så.. Därför har jag aldrig länkat min blogg på tex FB som många andra gör. Jaja, har någon ens orkat läsa ner hit så är det ju bra för min del.. Nog om detta.

Imorgon så bär det iväg till Lund. Behöver egentligen fixa en massa med CV och söka jobb. Men Wilma ringde och frågade om jag inte kunde följa med så jag fick säga ja för jag var ju faktiskt med Selma i Helsingborg förra veckan. Annars blir det ju orättvist. Bara tråkigt att shoppa med noll pengar.. Får se det som fint umgänge med kusin och kusinbarn. Nu måste jag sova. La mig halv sex i natt och gick upp vid lite i tio så jag är TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0