Varning för klagande!

Fy! Jag är på jobbet nu och packar och packar och packar! Jag ser verkligen inte slutet! Det finns så jäkla mycket grejer och de vill ha bort allt idag! Det kommer INTE gå. Jag packar som en galning och ändå så finns det hur mycket som helst kvar! Och det är synd om mig, för här står jag själv och ska packa ner, på det andra lagret står det två eller kanske tre och packar upp! Det är ojämn fördelning. Och han som ska komma och hämta saker kommer aldrig. Jag är så himla trött och pallar egentligen inte två timmar till. Denna veckan hade jag gärna haft dubbelt så mycket timmar på! Fy, när jag kommer hem ikväll ska vi träna inför modevisningen imorgon och hela dagen går åt för modevisning imorgon. På kvällen ska jag till aprilaren och fira att han fyllt 20 och på söndag väntar 5 timmar med gemensamt rep...jag skulle vilja byta bort min kropp och hjärna mot fräscha och nya krafter för jag är totales slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0