Pixlromatic

I morse hoppade jag av tåget i regniga Lund och fick en total black out när jag hade hoppat av! Jag fick en jättestark känsla av att jag hade hoppat av på fel ställe! Jag visste exakt hur platsen jag skulle till såg ut, men hur skulle jag komma dit? Låg denna platsen i Lund och var går man för att ta sig dit? Jag hade ju såklart kollat kartan dagen innan men såklart fick jag panik där jag stod vid ett övergångsställe. Men sedan infann sig lugnet och jag kom på att det är ju busenkelt att hitta dit! Jag litar väldigt mycket på mitt, vad säger man?, lokalsinne. Det är riktigt bra oftast så jag vet inte vad som hände idag.
Nog om detta!

På min promenad till rätt ställe sprang jag förbi den ståtliga domkyrkan! Jag var tvungen att ta en snabb bild ( verkligen snabb, det är mycket gata och lite tak med på bilden) jag har gjort om den i pixlromatic bara för att sätta mig på tvären lite ;) alla andra kör stenhårt på sina instagram. Så, detta inlägget handlade om pixlromatic och då är det app som ska in på lodrät 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0