ofrivillig paus

Hej! Jag glömde faktiskt bort att jag hade en blogg. Det var ju lite trist, men det har inte hänt så mycket som ni kan ha missat. Jag hade två kalas förra veckan för mig och var på ett kalas hos min kusins son. Jag jobbade och jag var och tränade inför modevisningen som vi ska ha på lördag. Idag har jag jobbat på Ica med att förändra i hyllorna, det är mycket flyttande och tänkande men bra blir det! Efter jobbet var jag och Johanna med morfar och tillverkade ett hjärta som de ska ha på sitt bröllp :) Det var lite mysigt!! Imorgon blir det jobb som idag till 4 sedan åker jag till Hässleholm och provar ut mina kläder till modevinsningen. Så får jag se om jag hinner träna också! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0