Huvudvärk!

Först och främst! Jag har sån huvudvärk!! Och inte en endaste Ipren i sikte :( buhu! Jag har iaf slutat jobba för idag vilket känns skönt efter att ha jobbat med huvudvärk. När jag kommer till stan ska jag till fyra butiker och privat kläder, skor och smycken till modevisningen. Och jag måste orka det.. Sen blir det nog att laga något i räserfart för att kunna spendera resten av kvällen i soffan.

Förresten, en rolig grej... För två månader sedan såg det mörk ut på jobbfronten, sedan fick jag hoppa in lite för Sjukdom och sedan kontaktade Ki:work mig så att jag har lite jobb där, och idag kommer det in en chef för han som jag jobbat med igår och idag och ville typ anställa mig på rak arm.. Hur kan det plötsligt vara såhär ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0