Äntligen är denna veckan slut!

Det är både med glädje och kämpande jag gått igenom denna veckan. Jag har haft 14 olika koreografier att hålla koll på i huvudet denna veckan och det är inte alltid hjärnan vill samarbeta när det är så mycket att hålla ordning på, MEN! Jag har fixat det! Utan att bryta ihop och utan att glömma bort något! Veckan har inneburit att jag nästan inte ätit ett enda mål lagad mat också. Jag har i princip inte varit hemma mer än när jag skullat sova och fått äta mackor till frukost och lunch då vi inte haft tillgång till micro på jobbet. Kvällarna har varit hektiska så i torsdags slängde jag i mig en happy meal på 10 min och i fredags tog jag take away på thai restaurangen kl halv 10 efter träningen, då hade jag varit hemifrån först på jobb och sedan träning inför modevisningen. Nog klagat! Jag har också haft skitkul denna veckan! Vi har haft avslutning och mini dansuppvisning för de två nybörjargrupperna och jag har haft min sista vanliga träning med mina flickor för denna terminen, vi gjode två helt fantastiska midevisningar på torget igår med stor publik och idag har vi kört igenom genrep av showen och det bara rullade på! Jag är trött och lycklig! Det är med blandade känslor som jag lägger mig nu! Jag har haft det så roligt men Gud så stressigt! Nu är det bara 8 koreografier att hålla reda på tills den 5 maj, det är mer lagom! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0