12 april

Min födelsedag! Det har nog varit den stressigaste födelsedagen jag har varit med om! Jag ska aldrig fylla år på en vardag igen! Men i år var jag nästan tvungen. Melwin min kusins barn fyller år på samma dag som jag och i år fyller han tio, då fick han första tjing på lördagen och jag ska jobba på lördag så därför valde jag bort fredagen. Men när jag valde torsdagen visste jag inte att jag skulle få jobba i Malmö. Men det löste ju sig ändå! Min underbara Mamma fixade sallad och bullar och jag gjorde tårtor.
På jobbet idag skulle vi färdigställa ett hus som skulle fotas, jag var tvungen att ta bussen 15 för att hinna hem och det var på håret att vi nästan blev klara till det. Men jag fick springa till bussen och Linda fick göra den sista finischen. Jag kollade helt plötsligt klockan och det var fem minuter till bussen gick. Lite pinsamt att säga ehm.. nu måste jag gå. Hejdå du får fixa resten själv. Men jag var tvungen idag! Annars hade jag kommit hem jätte sent! Och det var ju faktiskt in födelsedag! Då får man göra lite som man vill tycker jag!
Godnatt! Nu ska denna gamla fossilen som min vän kallar mig sova sött och göra avgjutningar i madrassen, för det är väl det fossiler gör?! Imorgon, på det igen! Malmö och sedan skynda hem för att ha Hampes familj här... Phu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0