app-strul

Jag har inte kunnat uppdatera mina inlägg från mobilen i helgen. Tråkigt va! men vi får väl se om det blir bättre nu. Jag <3 att det finns en blogg.se app! Har haft 2st sovmornar denna helgen men lyckats bli väckt båda av att telefonen har ringt. (kl.10 & 10.15 så det var ändå dax att gå upp) Idag har jag endast dans på schemat från 16.30-18.00 så jag ska fortsätta med det jag är bäst på! SLAPPESÖNDAG! Förresten har nyss klickat hem lite hårvårdsprodukter från Lyko.se Schampoo + Balsam BedHead Epic volume (2st 750ml flaskor för 449:-) BedHead Small Talk (någon produkt som gör håret tjockare 149:-) Osis dust it puder för att få volym från roten (2st / 189:-) Öronhänge från blomdahl som är i Titan(man kan inte vara allergisk mot titan) 2pkt med 2 öronhänge i varje 199:-/paket. BILLIGT för så mycket bra produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0