orkar inte

Idag har jag inte orkat eller hunnit blogga. Jag har haft fullt upp och jag orkar egentligen inte skriva nu heller, men jag vill ju berätta vad jag har pysslat med. Jag har varit på EM-Möbler idag, sista dagen. Det var faktiskt roligt idag för vi hade att göra hela dagen. Först satte vi ihop en hylla och sedan skulle den fyllas med JUL! Kul. Jag fick en gosig Moltex filt som avskedspresent!! Kostar ju över 500 spänn något och den måste kemas så snacka om fin present.. I kväll har jag varit hemma i Tormestorp och sytt en lampskärm. Måste visa före och efter bilder sen men har inga på denna datorn. Och när jag kom hem så var jag tvungen att hitta på de sista 8:orna till dansen i morgon. Det jag har hittat på är bra men svårt för jag kommer aldrig ihåg det när jag ska test-dansa , kan vara för att jag är så trött i hjärnan också? I morgon bär det av till Malmö igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0