onsdag

Hallå allesammans! Nu så skulle man vilja hålla kväll men jag har dragit ut på det som vanligt med dansen så ska gå igenom lite innan sängen kallar. Gudars vad jag är trött! Har varit i Halmstad hela dagen och packat ner en lägenhet och satt upp en och burit in lite saker som ska sättas upp i en annan. Det är helt otroligt vad det kan variera! Förra veckan var vi i ett dödsbo som inte var så superfräscht.. och idag i helt nybyggda lägenheter som inte bott i.. föredrar ju helt klart de nya objekten. Nej om jag skulle ta och prova lite danssteg. Jag satt på tåget i morse och hittade på lite men jag kunde ju inte röra på mig när jag satt där så det kanske inte är helt ultimata steg. DET FÅR VI SE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0