.,

så.. då har hela denna dagen snart gått.
jag har fått en massa gjort men det är en sak på min lista som jag inte gjort.
det är dans på torsdag och jag har inte hittat på steg att lära ut än. känner mig sämst på att ta tag i det.
allitd samma grej att jag pressar ut något i sista sekund. jag har i alla fall gått igenom alla gamla dvder från alla år och skrivit ner vilka låtar som varit med. måste välja en av de gamla låtarna till nästa termin.
har dragit på mig en förkylning också så det är ju perfekt nu när jag ska jobba mycket i veckan. NOT!
imorgon blir det halmstad på schemat, vet inte hur länge jag blir iväg och sedan är det en hästgård utanför lund som ska möbleras upp för fotografering och visning. ska bli roligt! jag skulle egentligen inte varit där denna och nästa vecka men det fanns att göra, sån tur man kan ha ibland..
nu undrar jag ju vilka alla ni som läser är.. kan ni inte bara göra en smilie i kommentrer eller skriva hej!
jag är så nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0