Dagens to do

Sitter på tåget med illamående :( jag blir alltid illamående på morgonen! Fattar inte.. Äter jag inte så mår jag illa för det och äter jag så mår jag illa för det! Vad vill magen egentligen!?

I alla fall just nu: På väg till praktik, vi kommer vara i samma hus som igår och ställa i ordning. Fotografering på onsdag där så vi har mycket att göra.
När dagen är slut på praktiken (vet aldrig när det inträffar) så ska jag ta mig hem igen. Och beroende på när det är så ska jag kanske, om jag hinner, hämta ut ny medicin! Mitt nya bra liv med pulmicort.. Vilken tur att vi till sist hittade den!
Ikväll ska jag till hejdå myyyyys hos Lisa! Äta gott och dricka något gott också tror jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0