what do we have today?

Det ösregnar just nu och jag hade gärna suttit kvar i mina myskläder hela dagen utan att blinka. Men så är inte läget. Jag ska vara klar om 20 min och jag har endast ätit frukost så jag måste egentligen skynda mig! Har bara skola på förmiddagen idag så det ska bli skönt. Lär oss Sketch Up. Sen ikväll ska jag ut och springa med min kusin. Första springträningen och antagligen sista också innan tjejmilen på söndag. Jag kommer dö då! Hoppas ni hade en bra måndag. Det hade jag! Vi fixade badrumsinredning så in i bomben. Kommod, Spegelskåp och högskåp till den stora toan och kommod och spegelskåp till den lilla toan. Sen påbörjade vi arbetet med att sätta ihop det.... vi bestämde oss för att fortsätta en annan dag. Vilket jobb! Bjuder på en vacker bild såhär idag när man längtar efter solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0