tjejmilen / invalid

På söndag går tjejmilen i Hässleholm och jag ska springa. Tränade i förrgår och har sedan dess knappt kunnat gå. Inte för träningsvärken utan för att min höft är helt invalid. Jag tränade rytmisk gymnastik tidigare och fick sluta pga min höft som fick betala för allt stretchande. Nu märker jag av höften när jag har gått långa rundor, cyklar eller som i förrgår springer. Frågan är om jag ska utsätta den för ännu en runda på söndag om jag har slutat halta eller om det är bättra att bara gå? Sen blev det ännu värre nyss när jag dammsugade för då tappade jag dammsugarröret på foten och det gör skitont! Det kom precis på dom små benen som går till tårna... Jag skadar nog mig omedvetet för att slippa springa på söndag. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0