på väggen? -tapet

Galen på att jag inte kan vara normal som andra människor. Hampe kommer döda mig! Eller förhoppningsvis inte. Jag hade bestämt mig för vilken tapet vi skulle ha i sovrummet men nu känns det inte bra och den är redan köpt (dock inte uppsatt).

Jag är absolut inte övertygad om den och vill tillbaka till en idé jag fick när jag var som mest nere i mitt tapetletande. Då kom jag på den briljanta idén om att välja alla tapeter jag tycker är fina och göra en kollage-vägg. När jag nu kom tillbaka från praktiken för någon vecka sedan var det en i min klass som gjort en sådan vägg och det är så himla snyggt! Hon hade gjort i svart,vit,grå skala och jag vill ha färg så det blir inte alls likadant. Har bara snabbt gjort en liten idé om hur det hade kunnat se ut. Man måste ju kunna sälja de andra rullarna på blocket eller något?

snyggt / fult? Hade det inte varit coolt att ha en sån färgsprakande vägg att vakna till?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tyckte att det var skitsnyggt! det blir nästan lite "indisk" känsla över det med alla färgerna!

2011-05-26 @ 18:43:50
URL: http://juliaandeersson.devote.se
Postat av: sarah

Snyggt! Kör på det, du kan lätt sälja rullarna på blocket eller tradera!

2011-06-13 @ 10:11:10
URL: http://sarahdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0