ork?

Jag tjatar titt som tätt om att nästa vecka.. då kommer jag hinna blogga... men den tiden tycks aldrig komma och denna veckan är verkligen en mördarvecka för mig. Jag har fullt upp varje sekund på dygnet känns det som och jag hade behövt dubbelt så mycket tid men det finns ju bara 168 timmar på en vecka så jag får som alla andra nöja mig med det. Jag gnäller endast för att jag tycket det är så tråkigt att jag har två riktigt roliga saker i mitt liv som händer just precis samtidigt och jag vill inte låta något av dem bli dåligt.
Jag har min älskade dansföreställning som infaller på lördag och alla förberedelser och rep hela veckan.
Jag har ett superroligt köksprojekt i skolan som jag vill lägga ner så mycket tid på som möjligt för att få det precis som jag tänker mig så jag ska vända och vrida på varje minut och verkligen kämpa denna veckan för att få ihop allt. Därför kommer jag lägga detta åt sidan. Jag kanske tittar in och säger hej, men det kommer inte vara några noveller eller påhittiga inlägg.

Hade velat lägga upp lite nya bilder som jag tog i helgen när vi var på utflykt i Karlshamn som vi hamnade i men kameran ligger så fint hemma hos Hampe så det blir några inspirationsbilder till köket jag ska göra om...



Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON*

Du kommer fixa båda två galant! Ibland kan just tidspressen göra att det blir perfekt! Ska bli riktigt roligt att titta på lördag! :) Det var en kille jag träffade i helgen som jag skickat till, men han verkar inte vilja svara! :/ Fast jag får fortsätta vänta ;)

2011-05-02 @ 20:13:34
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja jag hoppas det. Men det känns så pressande när man har det så tight med tiden när det är två saker som är så roliga. Det är Susannes kök jag ska fixa med men det kanske du redan hade räknat ut.. hoppas du inte behöver vänta allt för länge då!!! Det var ju roligt :)

2011-05-02 @ 20:55:54
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0