long time no see

Nu är jag tillbaka. Har haft full rulle i flera dagar och jag har så svårt för att starta datorn när små nödvändiga ting kan utföras på iPoden. Tex kolla mejlen, Fejjan o sånt. Då startar jag inte datorn och då kommer jag inte hit eftersom det inte går att blogga från iPoden. I alla fall har inte jag upptäckt hur man gör.

I söndags sprang jag som sagt Tjejmilen!! Det gick bra, inte lika bra som jag hoppats på men vad kan man  förvänta sig när man inte har tränat alls inför det. Jag är NÖJD.
I måndags började vi med Marknadsföring i skolan vilket jag ska viga dagen åt att plugga. Ganska intressant även om det inte är något jag är supernyfiken på. Tränat box med Johanna och igår var jag i Malmö med Stina hela dagen. Införskaffade mig ett plagg att bära på studenten och lite annat smått och gott. Nu väntar jag bara på det nedras brevet som aldrig kommer. Varför går tiden så sakta när man väntar på något.. Det var ju en hemlighet som jag skulle berätta för två veckor sen!!! Hoppas brevet kommer imorgon så att jag äntligen får säga det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0