Lägenheten...

Har ju glömt att berätta om vår kära lägenhet. Det har känts som en evighet till den är klar men nu är det ynka fyra veckor innan vi förhoppningsvis kan flytta in! :) Det är i full gång med stambyte i alla lägenheterna och alltså inte så roligt att bo där så jag är glad att vi inte flyttat in än för då hade man fått ha mulltoa och smutsigt överallt. Jag längtar tills den är färdig!!! Fast det verkar som att den blir färdig precis till Fredriks student och veckan efter har jag tenta och Hampe kanske ska åka till Sthlm och jobba. :( Jag vill ju dit och flyttstäda NU! Jag tänke iaf visa lite FÖRE och NU bilder. Ni får själva lista ut vilka som är vilka..


hallen



vardagsrummet



extrarummet



min garderob



köket




Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON*

hade lätt målat om dem gamla skåpen, är ju göööörsnygga!!!! Btw, ingick bebisen i köpet eller har jag missat att du varit tjockis?! :O

2011-05-20 @ 18:54:41
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja, det är rättså fräckt men inte riktigt den stilen vi var ute efter.. Det är ju Neelix som så fint provligger golvet :)Så du har inte missat något. Jag lovar säga till när det är något sånt på G men inte inom den närmsta framtiden :)

2011-05-21 @ 15:11:54
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0