kaos i min hjärna

Torsdag- två dagar till show och en massa att fixa. Jag tog mig en välbehövlig sovmorgon idag. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Känner mig som en tant med minnesförlust. Jag har 1000 tankar i huvudet på en och samma gång och det kan inte bli annat än kaos. Nu har jag ändå strukturerat upp dansen lite. Kom på att jag kan lägga kläderna i olika kassar och skriva på dom vilken dans kläderna är till.. som föräldrarna gör till sina barn. GUD!

Var på studiebesök på Ballingslöv igår och jävlar vad roligt det var!! Man missade verkligen något om man hoppade över det. Sen var det ju inte helt fel med en goodiebag också. Med en superfin bok med desserter och bakverk. Mums för efterrätter. Jag ska prova ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0