helgens bravader

Ja, sist jag sågs här hade jag en hemlighet. Det är fortfarande en hemlighet.. för det är inte riktigt i hamn än. Men snart så! Vad gjorde jag i fredags? Börjar bli dement. Jo vi var en yttepytte stund hos hampes kompis. Sen skulle dom ut så då åkte vi hem. I lördags jobbade jag på Stoby och efter det stack jag till danslokalen för att ordna bland ALLA kläder. Och det är inte lite. FY! Men det blev bra. Efter det visste jag inte hur kvällen skulle se ut. Men det blev att jag åkte till Glimåkra och festade med Stina, Emma och Emmas klasskompis Hanna som fyllde år. Vi drog till Båknen sen och jag och Stina tog tåget hem redan kvart i två fast att jag inte ville men vad gör man inte för sina vänner?! Söndag :( Det var ingen bra dag. För det första hade mamma köpt fel cider så jag fick 7,0 istället för 4.5 så.. jag började inte må bra förrän vid 4.. Och då var jag nog helt tömd :) Då så fick jag snällt gå på kalas som började två så gissa om jag blev retad när jag kom dit.. Det var min helg. Kan inte säga att den var bra eller dålig. Det var en väldigt blandad kompott av alltihopa så... har tuvärr inga bilder att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0