godnatt och sov gott då..

Jag vet inte vad jag ska skriva så borde inte skriva något alls då men så vill jag ju! Nu är snart min stressiga tid över. OCH vad jag ska njuta på fredag! Jag ska sova tills jag vaknar, sola min vita kropp om solen vill.. Och så ska jag bara göra sånt man gör när man är lite ledig. Skönt! Men nu menar jag inte att jag har tyckt illa om min stressiga tid. Jag ogillar bara att allt ska hända på samma gång. Bara för det fick jag stanna hemma från skolan idag för att få mitt projekt färdigt och jag har verkligen hållt på HELA dagen. Gick utt vid sex och var klar vid nio ikväll.. Snacka om att ha dragit ut på tiden. Tidsoptimisten Emelie här ja...

Showen är över och det både tackar och gråter jag över. All planering och saker som ska fixas kan jag va utan men det är så himla kul att dansa. Båda showerna gick hyffsat bra. Man gör ju alltid något fel såklart när man vet att man kan hela dansen så klockrent är det rättså störigt att man ska missa den allra sista gången man gör den tillsammans på scen och framför 300 pers. Och lite bilder? Det blev inte så bra bilder men jag kan väl ändå bjuda på någon.. Och förresten. Vi är 160 dansare i föreningen. Norra skåne var och recencerade och hade med två bilder i tidningen och gissa vem som var med på BÅDA!? Jag :) Men såklart finns dom inte på nsk.se



Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON*

HAHAH!! Det är massa roliga bilder i den mappen! ;)

2011-05-11 @ 09:29:15
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0