föreställning 2011

Jag skulle egentligen sovit för minst en timme sen.. men jag kommer inte till ro. Det enda som snurrar i min hjärna nu är Har jag glömt något? Gud vad stressande det är samtidigt som man tycker det är så himla kul. Det är synd att man måste känna sig så stressad så att de enda minuterna man slappnar av är när man står på scen med strålkastarna riktade mot sig. Det är de bästa minurtarna på hela showen. Där finns ingen som är och drar i en, inget snöre som tar slut innan alla fått sin bit eller byxor som ska bytas med någon utan BARA JAG och mina gruppmedlemmar. Jag trivs som bäst då. Morgondagens schema är späckat från 8.00-21.00 kommer jag vara på kulturhuset om inte längre.  Så imorgon ses vi inte..


Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON*

Vi kommer o tittar, lycka till!

2011-05-07 @ 00:03:33
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0