wow!

Det var ett lyft att skriva det förra inlägget för under de 20 minuterna som har gått efter det så har jag pressat in 4 8or till och för de som kan räkna så förstår ni min lycka... väntar bara på att den sista ska krypa fram från någonstans och vara perfekt till låten... mamma kollade nyss på min "koreografi" som det så fint heter och hennes kommentar var "du är alltid så noggrann" det känns som ett bra betyg och jag tänker inte anstänga mig mer för att hitta på något "bättre" än det jag redan kommit på.. det är så jag gör alltid.. Det finns inget som är tillräckligt bra... Det kan alltid bli bättre.. Jävla tråkigt ibland att man är så kritisk mot sig själv.

here we go.. nu ska jag komma på den sista 8an sen är flera veckor fria från att komma på ny koreografi!!! Yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0