tommy hilfiger



2009 förälskade jag mig i dessa så in i helvetes snygga skorna men jag var så dum så att jag inte gick och köpte dem.
Jag hade kunnat döda för vissa skor och detta är ett par såna mördarskor. Gud vad jag älskar dem. Dem är perfekta med sin kilklack  och med den gulliga rosetten och att dem är randiga blåvita... det är så jälva perfekt. Och ås finns det inte mer än ett år varje textil så det är en massa nya mönster varje år,,

iår finns det två som skulle kunna halvt mäta sig med dessa men det är frågan om jag ska köpa. Testade ett par förra året i strl36 och dem var alldeles för stora och det är den minsta storleken! :( Fan... men jag kanske kan reglera detmed rosetten..

vilka är snyggast??



Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar det randiga tyget men föredrar sulan på de vita...hade nog ändå kört de randiga! looooovly! <3

2011-04-03 @ 11:15:37
Postat av: Emelie

Synd bara för dom är några hundralappar dyrare :(

2011-04-04 @ 08:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0