the studio

ååhh the studio ringde mig nyss och ville att jag skulle komma dit och ta med en massa vänner och allt dedär.. Jag har varit där en gång och Aldrig mer! Det var roligt men VÄLDIGT B. Med det menar jag att man blev sminkar som en fjortis.. alltså foundationen var i ett tjockt lager och håret var vidgjort på sidorna och inte bak(detta var egentligen inget dåligt för man ser inte nacken på någon bild, men ändå) ljuset som lyser på en när man blir fotograferad är fel vinklat... det var det på mig iaf.. men det var också många bilder som blev bra...Ja, jag vill inte dit igen iaf.. klagis Emelie har talat..


på denna bilden faller ljuset så fult att mina kinder ser ut att vara skit långa.. ni undrar säkert, men varför köpte du bilden då? ärligt talat så tittar man inte så NOGA på bilderna när man är där tyvärr..


denna bilden gillar jag, den är bra och häftig lite annorlunda mot vad jag sett innan där ifrån


denna gillar jag också för det är den enda jag sett som tittar in i kameran genom spegeln.. annars är ju själva spegel bilden ganska vanlig att se andra också göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0