som tåget

Jäklar! Nu kommer det nog ändå gå fort med lägenheten. Känns bra nu för vi har vekligen kommit igång med bredspacklingen och att "bygga upp". Det enda som är lite jäkligt med det är att jag måste skynda mig att välja tapet till sovrummet. Det är så svårt!! Min säng är en brun färg som är ganska mycket rött i och det är inte det lättaste att hitta rätt färg på tapeten till den. Jag är ganska noga med vad det ska va också. Den får inte vara för lik den tapeten jag har nu och den måste kännas personlig. Jag hade kunnat välja en med ränder men det hade absolut inte varit jag ett minsta dugg så det käns tråkigt. Jag får helt enkelt leta vidare och hoppas jag HINNER hitta något. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0