snabbis

Det är så tråkigt att jag aldrig har tid att skriva ner vad som händer. Här kommer en snabb uppd. I torsdags var det dans och det gick väl bra får jag ändå säga. Det är inte lätt att få 12st tjejer i 11års åldern att lyssna. Glad att jag aldrig har varit sån.. lydig som jag är.
I fredags blev det Cats efter praktiken. Hampe skulle hitta på vad vi skulle göra så vi stack dit med hans syrra och hennes sambo. Jäkla gott jag åt så jag höll på att spricka och ändå åt jag ännu mer när vi kom hem och skulle kolla på film.. godis borde förbjudas!
I lördags jobbade jag lång lördag så det blir goa pengar på kontot denna gången. Efter jobbet var jag en stund hemma hos Hampe och fick räksmörgås, tror vi firade hans mormor som fyllde 91 i helgen. Sen stack vi till lägenheten och jag rev ner dem allra sista tapeterna och rev ut den sista plastmattan så jävla underbart! Jag ska aldrig riva ner tapet i hela mitt liv igen! Iaf inte sju lager..På kvällen var vi bara hemma för jag var så jävla trött.
Söndag, familjen stack till Kosta Outlet och jag trodde jag skulle fynda men tjejavd. var inte så rolig som killarnas. Mkt mer till dem. Köpte lite iaf som jag kanske kan visa sen. På kvällen var det dans och nu sitter jag här som ett stort fett blåmärke. Vi kör en ny stil som är lite som breakdance vilket medför blåmärken på de flesta tänkbara ställen på kroppen. yes.. det var det. önskar att jag ska hinna skriva en liten rad här varje dag denna veckan iaf!
Ikväll ska jag planera bus med mina kusiner :) :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0