renovering upp i halsen

Kan ju säga att jag är måttligt trött på allt som har med renovering att göra. Samtidigt är det roligt.. Men när man kommer från det ena stället där det är nerrivet in till betongväggarna och betonggolvet längtar man efter något vanligt att komma hem till.. Blir ni förvånade om jag säger att jag kom hem och vårt kök var borta. Fick fråga pappa var maten var han svarade: "i micron" där kom min nästa fråga som löd: "och var är den då?" en jäkla röra...

En sak som jag är tvungen att berätta för det är rätt knäppt. I måndags när jag var hemma så gick jag runt i huset och så tittade jag ut och såg att vi har en pool.  Jag hade typ glömt det så jag gick runt och tyckte det var skithäftigt och ja, sen var jag tvungen att skratta åt mig själv för att jag var så dum.


snyggt kök vi har va?  det nyaste på marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0