perfect

Denna lördagen har varit bra hittills! Tyvärr fick jag ju gå upp ganska tidigt men det var de värt. Var hos frisören redan kl9 och var färdig där 11. Jag köpte en massa bra saker till håret så om jag inte är fin i håret i framtiden är det pga att jag slarvat med mina saker. Köpte en inpackning, en wax för långt hår som lägger bebishåren som håller på att växa ut och ett bra spray. Man kan säga att det var min julklapp från Hampe för jag fick presentkort av honom där ifrån så en liten del är hans förtjänst.
Efter frisören var jag en snabb runda på stan, köpte inflyttningspresent till Dicken o Alex som jag ska till ikväll. Sen gick jag och provade skinnjackan från MQ och blev en smula besviken.. Den var inte lika snygg i verklighten. Den såg lite halvt oäkta ut så det vill man ju inte gå runt i.
Efter att jag gjort min runda på stan åkte jag till min kusin Emma och snckade en stund och fick en jättegod frulle ;) Efter det körde jag och köpte en blomma att lägga på Farmors grav för det är 6 år sedan hon dog idag. Sen körde jag och arbetade i lägenheten en stund. Nu ska vi till graven och sen Emma och Alex inflyttningsfest det blir KUL!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0