jag är kass

Det som är tråkigt med mig är att jag glömmer bort mycket. Hela dagarna går jag och kommer på så jäklans bra saker som jag vill skriva och sen när jag kommer hem, tro fan jag har glömt allihopa! Men det är ju frågan om det hade varit kul att läsa, jag trycker det är roligt att tänka det men det är så låga saker så det kanske inte är lönt..

En sjuk sak som jag också kan störa ihjäl mig på är att jag måste ta tre skedar O'boy om jag ska göra o'boy. Är det då ett litet glas så blir det ju alldeles för starkt men jag måste ändå ta tre för annars blir jag nog galen. Jag har börjat kompromissa lite med mig själv iaf. Det räcker om det bara är lite ytte pytte på den tredje skeden så gälls den ändå.. Jag är störd


en annan sak?! Vilka läser? Jag är nicke nyfiken..  eller Nicke fiken som egon sa
fasen vad jag svammlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0