i want your love, i don't wanna be friends

hoho! trodde inte jag skulle hinna blogga idag. Tight med tiden på torsdagar. Först praktik 9-18 och sen dans 19-20.30 men jag fick sluta lite tidigare på praktiken så jag hann hem emellan. Göttans. Jag blir så hypad på dansen. När jag skulle skjutsa hem flizan så ville jag bara skrika när jag pratade med henne.. liksom fortsätta likadant som jag gjorde på dansträningen.. för jag måste verkligen skrika för att göra mig hörd.... fasen vad dom babblar!
ursäkta att jag inte använder stor bokstav när jag byter mening. håller på att försöke lära mig att trycka på det... är van vid att det görs automatiskt på WORD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0