i am spears - britney spears

Haha! Måste bara berätta en gullig sak om mitt kusinbarn Alva som är 1.5 år.
Jag har varit hemma hos dem verkligen supermycket innan när jag inte gick i skolan och Frida var mammaledig. Jag var lite som en nanny. Och i sommras så helt plötsligt en dag ville Alva absolut inte gå till mig. Hon tvärvägrade och det har väl blivit lite bättre men ändå inte superbra... Men iaf, jag börjar vinna tillbaka henne, hon kan säga EMMII. Och gissa om hon har sagt det nu när deras familj var i fjällen förra veckan. Det roliga var att det låg en skvallertidning på toaletten med en bild på Brittan, varje gång hon såg den pekade hon på henne och sa EMMII!

ser ni likheten? det gör tyvärr inte jag


Kommentarer
Postat av: wilma

ni är seriöst lika <33

2011-03-08 @ 10:13:00
URL: http://coolasteflickan.blogg.se/
Postat av: wilma

jag är också som en nanny för Alva <33

2011-03-08 @ 10:17:41
URL: http://coolasteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0