hemma-måndag

Idag är jag hemma. Orkade inte praktik idag, jag är inte sjuk eller så men jag kände att om jag fortsätter i detta tempot så blir jag det snart. Det känns som om jag inte har varit hemma på flera veckor. Hemma har jag ju varit men inte "hemma hemma" alltså bara varit så som jag har vant mig vid att kunna bara va, ta en dag som den kommer och göra lite måste-saker och så. Jag är ju egentligen väldigt bortskämd med det. Sedan studenten har jag varit Mycket hemma och det vänjer man sig vid. Jag har haft tid till att känna på mig att, Nu nu känner jag att jag har lite dans i kroppen somkan komma ut.. Nu går jag och hittar på några steg.. Men nu när jag har praktik är jag borta från typ 8.30-18.30 och när jag kommer hem så ska jag träna på måndagen och är iof ledig tis och ons kväll men jag kan lixom inte hitta på dans på beställning på det viset.. Varannan lördag jobbar jag på Ica och typ all ledig tid som jag hittar och orkar är jag och hjälper min pojkvän i lägenheten.. Man måste hinna träffa lite vänner och allt det med.. GNÄLLIG jag är jag VET!! Men idag ska det hända lite saker. Jag ska hitta på 8 st 8:or till mina barn och därmed är deras dans klar.. och sen ska jag städa undan lite kläder från mitt rum och lite småpyssel.. kanske raka benen ren av?? när hann jag det sist? oj vad långt.. jag ska Dansa nu.......


Feel
Can't you see there's so much here to feel
Deep inside in your heart
You know I'm real
Can't you see that this is really higher higher higher higher

Breathe
I know you find it hard
But baby breathe
Lying next to me
Its all you need
And i'll take you there
I'll take you higher higher higher higher

All the lovers
That have gone before
They don't compare to you
Don't be running
Just give me a little bit more
They don't compare
All the lovers



Det är till denna biten jag ska hitta på dans... säger kanske inte så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0