freeeeedag!!!

eftrelängtad denna veckan! fan vad trött jag har varit. som om jag jobbar dygnet runt.. är så himla trött på morgonen men kan inte somna som jag ska på kvällen, vad är detta? nu  är det först duschen som gäller och sen praktik,, den e de dax för fredagsmyyys! Imorgon ska jag klippa mig och färga håret kl9! 9 en lördag! jag tog den tiden för att kunna va och arbeta i lägenheten lite också. jag vill att det ska bli klart där NU. Så det är väl rättså bra om man är där och gör något då. Yes egentligen skulle jag inte hunnit blogga nu på morgonen men datorn var på.. därav detta tråkiga oigenomtänkta inlägg. ha en bra dag! DET ÄR SNART HELG!!! (ledig helg för min del) i like

Kommentarer
Postat av: EMMA*

och frukost med kusinerna! :)

2011-03-12 @ 14:08:03
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0