ett hej <3

Ibland kan små saker göra så himla mycket. Idag när jag kom till praktiken såg jag att Hampe hade ringt. Och han ringer aldrig när han jobbar näst intill så jag undrade ju vad han ville så jag ringde upp. Då ville han bara säga hej. Är han inte för gullig. Jag blev helt rörd och levde på det hela dagen. Det är såna småsaker som är viktiga för mig. Gud vad jag Älskar honom. Han vände sig precis i sömnen och tog tag i min fot så nu ligger han och håller den.. Det är också en såndär sak som jag älskar att han gör.. fast att han inte vet det så håller han ju i mig tillochmed i sömnen <3

Kommentarer
Postat av: julia

Åh, blev helt varm när jag läste detta. Att han håller dig i sömnen också. Kärlek är fint !

2011-03-31 @ 22:35:06
URL: http://juliaandeersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0