dax för sängen

Idag när jag gjorde vid mig upptäckte jag ett as fett blåmärke på min arm. Inte konstigt som vi krälade omkring på golvet igår. Men det knäppa är att där har jag inte ont men på axeln kan man knappt röra utan att det gör svinont men tror ni där är något blått över huvudtaget? Nej!
Idag har jag organiserat upp en massa tapeter som vi har på lager och det tog typ nästan halva dagen.
På lunchen var jag jätteduktig. Jag åkte till macken och lämnade in min retur till H&M sen ringde jag och bokade tid till UM och jag pratade med min chef på ICA som hade ringt mig och sen skulle jag åka och tvätta bilen.. men det gick inte betala så det får jag göra en annan dag :( jag som var så duktig annars.
Nej nu ska jag krypa ner hos min sovande bebis. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0