braaa

Hallojsan. Batteriet tog såklart slut mitt i min lilla fotografering så jag blev inte riktigt färdig med bilderna. Men dom kommer... Vilken härlig dag vi hade igår. Jag satt ute och solade mig på altanen så att fåglarna blev bländade. Oj vad vit man är! Men skönt var det. Nu längtar man som fan tills man verkligen kan gå ut i skinnjackan utan att frysa. Det var verkligen vårkänslor för jag fick en glass av Hampe och det är väl vår om något när man bara känner att jag måste ha en glass annars går jorden under!
Var på kalas också hos min faster. Det var ju Earth Hour och  jag kom på en rolig sak... när klockan blev halv nio så smög pappa ner i källaren och bröt strömmen. Det blev ett himla ramaskri för det var ju precis när vi skulle ha KAFFE så någon earth hour i det huset blev det inte.. bara hos oss som satt på altanen för vi vägrade ha tänt :) Lite roligt.
Idag har jag fikat med mina klasskompisar som jag kallar dom. Det var BRAAAA haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0