en liten uppdatering

Mitt i allt pluggande måste man få ha en paus. Nu är det ju korta pauser jag pratar om... Inte såna som jag tar. Det gick jättebra i morse när jag började plugga sen har det bara gått utför. Jag vill ju ha bra på provet. Saken är den att jag måste alltid pressa in faktan i sista sekund. Det går inte att  ta emot innan. Och det är jävligt jobbigt ibland. När man vet hur mycket det är man ska lära sig och man går runt och är stressad så säger bara hjärnan till mig : Äsch! Ta det lugnt! Jag vet att jag alltid klarar det annars... Men nu tycker jag i alla fall att det är  dax att börja lära sig något. Var ska man göra av sig. Känns som om två personer lever inom mig nu. En som säger slappa och en som säger FÖR F*N ska du inte plugga lite inför provet eller? 
I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0