snart helg

bara två jobbdagar kvar tills den riktiga helgen infinner sig. Jag kommer inte orka göra många knop då! Fy vad jag är jobbetrött nu... Bajs säger jag. Mycket av min negativa inställning kommer utav att Hampe börjar sin semester imorgon med att lämna mig här hemma.. Jag som sett fram emot att mysa med honom lörd. em och hela söndag! Tji fick jag för han ska campa med sina polare. Och jag ska sura! För jag hatar när andra roar sig och jag måste jobba. Tur är väl det att han har jobbat på sina två semesterveckor så att jag slapp jobba ensam. Han är inte så glad.. men han har ju en desto gladare flickvän.. så han ska va nöjd. pengarna rullar in. Nu: Sova så jag ORKAR jobba imorgon.. Ingen sömn i världen går att hämta för att orka. Varje sommar drabbas jag av detta HAT!

(Såg till min förskräckelse att Kenza bloggat om Nasty Gal precis innan mig.. Hade inte läst det... Så ni vet att jag inte härmade henne.. väldigt viktigt! Haha)

Kommentarer
Postat av: Emma axelsson

Det är det hårda livet Emelie :) jobbar man inte kan man inte roa sig iheller :)

2011-07-21 @ 23:48:42
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vet! Men det är så sjukt jobbigt att va sommar jobbare. Man är så utsatt.. Förra veckan jobbade jag sex fulla dagar.. Denna veckan jobbar jag sex dagar varav jag började vid lunch tis&ons. Igår vid en liten diskussion med butikschefen så sa jag oj jag tänkte att det var tisdag idag.. Han svar var.. Ja så blir det när man är ledig för mycket! Och jag bara tänkte: är du dum i huvudet? Hur mycket mer ska jag va här? Ska jag ta hit sängen så jag inte behöver gå här ifrån? Det är inte jag som har gjort mitt schema..

2011-07-22 @ 07:48:53
URL: http://emelieborggren.blogg.se/
Postat av: simone

Haha, Nastygal är rätt så känt så det är hur många som helst som vet om den affären - så du behöver inte känna att ngn tror di härmar henne! :D

2011-07-22 @ 08:46:20
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0