h-älg

Nu är denna ledighet slut. Nu kommer jag först längta till på tisdag och sen efter det så är det söndag som hägrar.. Denna helgen erbjöd lite gott och blandat. Johanna o Ralle var på besök i fredags kväll och snackade lite. Dock stack dom hem tidigt så då cyklade vi till Hampes kompis som hade fest och var där en stund. Jag cyklade hem för att sova när dom andra gick till Harry's. Jobbade i lördags och på kvällen var vi på 25-års kalas. Trevligt.. Jag drack bara välkomstdrink heeela tiden, den var så jävla god. haha. OCH jag kände mig väldigt välkommen. Det var fläder och en massa gott i den. Idag har vi byggt lite på min garderob som nu är näst intill klar. Det är bara en låda till att sätta dit men den har jag hemma i min gamla garderob och den måste målas om så att den passar in med den nya inredningen.. Mamma Pappa och Fredde var här nyss och fikade frukt i ugnen med vit chocklad och vaniljglass. Vi fick en ergorapido dammsugare och jag fick 12 svarta vattenglas som passar till mina vinglas. Fina flyttpresenter det! Nu gör Hampe mackor till oss och sen får väl sängen säga sitt. Godnatt!

Present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0