förbannad

Nu har vi bott i lägenheten i exakt tre veckor på söndag. Det känns riktigt bra. Jag trivs och det är ju stort plus! Jag längtar verkligen ALLTID hem.. var jag än är.. okej.. inte alltid men efter en vecka borta är det bra för mig. Men här känner jag att jag bor. Jag sa till och med "nej nu måste jag HEM och lägga mig" ikväll när jag var HEMMA hos mamma och pappa. Jag blir så ledsen på något sätt att jag kan säga så ändå. Jag vill ALDRIG flytta hemifrån. Jag trivs som sjutton hemma i tormestorp på södra byvägen. Det är JAG!
Nu till det tråkiga.. Idag ringde Hampe mig på jobbet och frågade var han hade ställt sin cykel. Dum fråga tänkte jag för det vet väl inte jag? Nej för nu är den borta sa han.. jag tänkte om du hade flyttat den... Sen hittade han sitt lås  uppklippt.. SÅ Vansinnig blir man. När man har ställt cykeln i lägenheternas källare och låst den och det är bara boende som ska kunna komma ner i källaren med nyckel.. Den hann inte ens stå här i två veckor. Så tråkigt när människor inte kan skilja på mitt och ditt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0