vår känslor..

Jag beställde kläder från H&M och jag hade kunnat beställa hur mycket som helst.. önskelistan var lång och det var tur att inte alla sakerna fanns i min storlek för då hade jag varit pank. Här kommer bilder på vad jag beställde.


Överst Vit blus som är kort i midjan, skitsnygg till ett par höga jeans eller till shortsen sen i sommar.
Mitten, Blått linne med volanger och indraget i midjan,
Nederst Vanligt vitt linne som är lite längre, alltid fräscht,
Mitten, Sarong till sommaren som är blommig och har leopardmönster i kanten.
Nederst till högern, Shorts som är lite slitna, Övrit är skärp och armband.






Jag fick ju köpa lite nya träningskläder också nu när jag ska börja köra järnet!
Överst V fräscht linne med knut i ryggen.
Överst H Sport BH som har sport tryckt över hela
Nederst V Haremsbyxor som bara är lite harem, sköna att dansa i.
Nederst H tights. As sköna att träna i! Man känner sig oerhört smal i dom och dom är snygga!

Kommentarer
Postat av: julia

Fina kläder! snacka om att man längtar till våren och sommaren nu. Har gjort en länk till din blogg på min förresten (: hoppas det var ok !

saknar dig, kram.

2011-02-19 @ 13:42:10
URL: http://juliaandeersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0