time flies

man hade behövt fler timmar på dynet. Hinner ju aldrig med det man vill göra. Tex så kom jag på att det var en evighet sedan jag noppade ögonbrynen. Så nu får jag akutplocka dom lite varje dag. Jag måste göra en dans till mina barn och det har jag skullat göra sen torsdagen i förr förra veckan. Jag blir galen, det är så mycket måsten och så hinner jag inte. Det är väl för att jag har vant mig vid att vara hemma så mycket. Men nu är jag ALDRIG hemma. Det är en omvändning. Nej vad gjorde jag i helgen? I fredags firade vi ju Hapems syrra som fyllde 28. I lördags åkte vi till Jönköping för att Liza skulle flytta till sin Olof. Vi shoppade på A6 och sen stack vi hem och det blev fest i Kristianstad. Igår firade vi min lillebror som fyller 19 idag så det var smörgåstårta o vanlig tårta och hela faderullan. Trött är jag nu och känner att en ledig måndag inte hade varit fel... men nej nu ska jag borsta gaddarna och sticka till stoby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0