sorry!


Förlåt för dålig uppdatering. jag har varit väldigt upptagen de senaste dagarna så jag har helt enkelt inte hunnit.
I torsdags var jag i skolan hela dagen och när vi slutat stack jag hem för att plugga på tentan men det gjorde jag aldrig för jag var så himla trött så jag satt och stirrade rakt ur i luften istället. Vid klockan 7 skulle jag hålla i min dansgrupp och tror ni inte min ipod hängde sig så att jag fick släpa med datorn och köra musiken från den istället. Typiskt när man redan har mycket att göra. Det var iaf kul att träffa tjejerna igen och dem tyckte det var en rolig dans (tror jag :S)

I fredags så åkte jag till Älmhult för att tenta i Personlig Försäljning. Vet inte hur det gick men jag hoppas jag klarade mig iaf! Det kommer ju alltid dom sakerna som man tycker är mindre viktigt så man har inte övat lika duktigt på det.. menmen.. Sen åkte de flesta i klassen till IKEA och käkade, trevligt med tanke på att alla ska ha praktik i 10 veckor nu. Sen åkte jag till lägenheten och skulle riva tapeter men det blev stopp i avloppsbrunnen och JAG fixade det. Jag är helt chockad över att jag gjorde det. men jag rörde INTE vattnet utan jag tillverkade en spade av en plastmugg... idérik som jag är. Jag har verkligen fobi för att stoppa in mina händer i något där jag inte ser vad det är. FY! Sen tog jag bara det lugnt hela kvällen med mys på soffan med Hampe.

För i lördags jobbade jag och jag var skitduktig (enligt mig själv) jag städade liksom in under kassan och där var det skräpigt. Och när det kom kunder så fick jag ju ta betalt så jag gjorde två saker samtidigt ;) det är inte dåligt en lördag.. Har nog förresten glömt att säga att jag är en ICA-arbetare. Sen när jag kom hem däckade jag på soffan efter att ha läst i boken "Hundraåringen som hoppade ut genom fönstret och försvann"  Sen träffade jag Hampe en stund och på kvällen var jag med mina Högstadietjejer. Vi beställde thaimat och kollade på "mello" som det så fint heter nu för tiden. Och på Due Date. 

I söndags körde jag, snäll som jag är, och hämtade Hampe i Kristianstad. Sen slöade vi lite innan vi stack till lägenheten och jag rev tapet så nu är det jävlar inte mycket kvar.. kan tänka mig att jag kanske blir klar redan denna veckan. (hoppas) I söndags kväll dansade jag. Vi gjorde klart vår andra koreografi och ska börja på vår tredje som ska bli crump! Kul att testa lite nytt.

Idag var det första dagen på min praktik! jag kan skriva ett eget inlägg om vad som har hänt idag för jag tänkte använda bloggen som loggbok så kan jag bara ta texten och kopiera in den i den riktiga loggboken.

Imorgon åker jag och två i min klass till Sthlm! På möbelmässan så det kommer nog inte att bli någon updatering. jag tar tåget kl 6 imorgon så egentligen skulle jag sovit för längesen men det går ju inte... det finns ju så mycket man måste göra innan man slocknar.. men men nu får jag sluta för dom skulle visst göra något med blogg.se.

Ha de bra! Se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0