ordning och reda

men inga pengar på fredag! Eller, jo? är det inte den 25? Minsann då blir det ju ändå en liten slant. Jo idag har jag röjt bland tapeterna igen. Vi har ett rum där det bara är Midbec tapeter och dem var huller om buller, men det fixade jag. Nu är dem samlade i färggrupper. Alla lila är på ett ställe, röda på ett annat osv. Så jävla mycket bättre. Oftast är man ute efter en färg och är tapeterna då i en enda röra kanske man inte ser den man vill ha.. Så funkar jag iallafall. Vi får se om försäljningen ökar.

Jag tittade runt på nätet lite innan.. bla. på Chicy som är en sida där man kan hitta lite annorlunda saker. Jag köpte min studentklänning där.


sen hittade jag lite fina grejer som kanske kan bli mina någon gång....


dettta fina halsbandet


Denna ringen som är 2in1. Supersnygg!


Och denna klänningen var fin, det är ju ryggen som gör den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0