nu har jag gått och blivit kär

Det är en ny tapet från Decor Maison som jag har sett som hastigast innan och så har kartan varit utlånad men så igår kom den tillbaka! Vet att jag inte kommer kunna ha den.. jag kan ju inte ha fåglar på var och varannan vägg.. och på det en uggla att samla slantarna i.

Iallafall. Igår hann jag inte skriva något för jag hade inte någon tid över. Var uppe kl 5 och gick en timme. Sen slocknade jag inlindad i en filt under både täcke och överkast. Tro inte att jag var varm 1timme efter. Nej iskall! Fy vad jag längtar till sommaren nu. Iallafall våren. Sen var jag ju på praktiken där jag var iväg och kollade på ett trapphus som skulle målas om. Vi skulle ta fram en färg som passade till. Och sen tillverkade jag "bobiner" såna tapetrullar som man kollar på i butiken och kan rulla ut en bit.  Efter praktiken var jag på spinning! Fy vad jag hatar det, jag tror jag ska avlida efter 5 min och så tittar jag på klockan hela tiden för att se om det snart är slut. Tur att jag har mina elever på torsdagar så jag slipper följa med och träna fler gånger ;) Som ni se på klockan har jag just varit ute en sväng och gått och nu hade jag faktiskt tänkt vila en stund till innan det är dax för praktik. veckans sista dag! Sen blir det till att fira Liza. Och imorgon Jönköping!


Decor Maison - Spirit of adventures - Teija Bruhn

Kommentarer
Postat av: Goranzara

I like this site. Keep it up!

2012-02-02 @ 06:56:39
URL: http://goranzara.blogfuture.com
Postat av: Emelie Borggren

Thanks!!

2012-02-02 @ 11:02:53
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0